Ako hovoriť o svojom produkte tak, aby si vzbudil dopyt
Ako spoznáš potreby svojich zákazníkov a ako identifikovať témy, ktoré ich zaujímajú. Ako hovoriť o svojom produkte alebo službe tak, aby si potenciálnych zákazníkov zaujal.
Ako spoznáš potreby svojich zákazníkov a ako identifikovať témy, ktoré ich zaujímajú. Ako hovoriť o svojom produkte alebo službe tak, aby si potenciálnych zákazníkov zaujal.
Je pre teba boj prezentovať pred ostatnými? Bojíš sa, že svojich poslucháčov budeš nudiť? Alebo riešiš, ako sa zbaviť stresu a trémy a nevieš, ako máš reagovať na otázky, na ktoré nepoznáš odpoveď?
Spojili sme sily s Grow with Google a pozývame ťa na online worshop zameraný na kreatívne myslenie. Design Thinking je jednou z metód, ktorú používa Google na vývoj inovatívnych produktov a nápadov.
Na livestreame sa bližšie pozrieme na myslenie človeka a rozoberieme si tiež individuálnu psychológiu človeka. Ako toto všetko aplikuješ a následne využiješ v marketingu?
Vieš, ako a prečo ochrániť svoj nápad, vynález, či technické riešenie? Aký význam má ochrana patentom alebo užitkovým vzorom?
Nepotrebuješ vždy sales tím pre exponenciálny rast spoločnosti! Slack, Basecamp alebo Dropbox rýchlo získavajú cieľové trhy aj bez sales tímu.
Pre úspech a výborné ohlasy pokračujeme s druhou časťou podujatia Kríza ako šanca. Karin a Peter budú hovoriť o silných stránkach karantány a tom, kedy je lepšie svoj biznis už ďalej nerobiť.
Na čo je dobrá certifikácia? Kde ju využiť, ako ju úspešne zvládnuť, a akú formu si vybrať? Ako si osvojiť nejaký skill? To všetko sa dozvieš na tomto live streame.
Zaujíma ťa, ako vytvoriť úspešnú obsahovú stratégiu, ktorá bude pravidelne nosiť návštevníkov a klientov na web?