Prečo je dôležité budovať značku a kedy s tým začať?

Lektor: Simona Kubán
Termín: 8.11.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02

Obsah:

• Ako nemať generický produkt a ako budovať love brand?
• Sú nákupné rozhodnutia založené na racionálnych alebo emocionálnych benefitoch.
• Ako postaviť dlhodobú komunikačnú stratégiu a čo musí obsahovať.
• Čo musí obsahovať kreatíva? Ako aj s malým rozpočtom efektívne komunikovať?
• Prípadové štúdie a ukážky z praxe
 
O lektorovi: 
Simona vyštudovala dve vysoké školy a svoju kariéru začala budovať už v 16. rokoch, kedy pracovala na marketingovom oddelení hotela. Ďalej pôsobila v Raiffeisen Bank na medzinárodnom oddelení nákupu a už počas štúdia bola spolumajiteľkou export-import spoločnosti obchodujúcej s komoditami s Vietnamom a USA. Momentálne pôsobí ako CEO v reklamnej agentúre SCR, ktorá sa sfúzovala s EnterCompany. Venuje sa online marketingu a pravidelne prednáša na univerzitách a aj u nás, v InQb.
 
Zaregistrovať sa je možné najneskôr do 7.11.2018 do 15:00 hod.

Registruj sa tu >> https://goo.gl/forms/jf40vdyEF13VuJtg1 

Prihlás sa na odber a zostaň informovaný

Newsletter

Začítaj sa do našich noviniek a získaj tipy na inšpiratívne podujatia.

Pridaj sa k nám!
Zadajte správnu emailovú adresu
Už som registrovaný