René so svojím tímom v spoločnosti ByWednesday pomáha technologickým firmám s vysokou lifetime value zákazníkov.
Ako najväčší kameň úrazu každého startupu vníma potrebu budovať si dôveru na trhu a zároveň rýchlo generovať novú pipeline. Riešenie vidí v unikátnej metodológii, ktorá dlhodobo buduje dôveru u ľudí, ktorí ešte nie sú pripravení sa s vami stretnúť, a zároveň generuje krátkodobé vysledky pomocou konverzných taktík.
Takýmto spôsobom pomohol už René firmám ako Vacuumlabs, Blockmate a ďalším hráčom v konzervatívnych enterprise segmentoch.
Oblasti mentoringu
- Go-to-market strategy - identifikovanie ICP (ideal customer profile), market research, messaging, positioning, kanály, aktivity
- Tvorba obsahu - zameranie sa najmä na LinkedIn príspevky formou textu a video tvorby
- LinkedIn ads - cielenie obsahu na relevantných ľudí
- Konverzné stratégie - lepšie využitie dát pre sales tímy a premena vzájomnej dôvery na relevantný biznis