Karin vyštudovala marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Realizuje rôzne hodnotiace, vzdelávacie a rozvojové aktivity so zameraním (nielen) na automotive biznis. Vedie vlastnú kozultačnú spoločnosť Maxwill.
Má viac ako 20-ročné lektorské skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a psychológie predaja. Špecializuje sa na aktívny predaj retailovému zákazníkovi, koučuje predajný a servisný personál a poskytuje poradenstvo a mentoring pre manažment. Spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobné závody a nadnárodné korporácie.
Oblasti mentoringu
- obchod (obchodné zručnosti, aktívny predaj, ofenzívne spracovanie trhu a akvizícia, motivácia a odmeňovacie systémy predajného personálu),
- soft skills (komunikačné zručnosti, prezentačné zručnosti, príprava na pitch prezentáciu pred investormi, asertivita, time management a prokrastinácia, biznis etiketa a spoločenské správanie),
- odborné technické konzultácie (automotive).
Karin Kniez vysvetľuje tvorbu ceny.
Karin prednáša o cene a predaji produktov na jednom z podujatí InQb.
Články od Karin Kniez pre InQb
Strach z odmietnutia pri predaji
Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!
Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?
Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Nedokážeme tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však môžeme strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.
5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku
Poslal vám zákazník dopyt? Tu je niekoľko odporúčaní, ako byť úspešný a získať zákazku.