Karin vyštudovala marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Realizuje rôzne hodnotiace, vzdelávacie a rozvojové aktivity so zameraním (nielen) na automotive biznis. Vedie vlastnú kozultačnú spoločnosť Maxwill

Má viac ako 20-ročné lektorské skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a psychológie predaja. Špecializuje sa na aktívny predaj retailovému zákazníkovi, koučuje predajný a servisný personál a poskytuje poradenstvo a mentoring pre manažment. Spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobné závody a nadnárodné korporácie.

Oblasti mentoringu

  • obchod (obchodné zručnosti, aktívny predaj, ofenzívne spracovanie trhu a akvizícia, motivácia a odmeňovacie systémy predajného personálu),
  • soft skills (komunikačné zručnosti, prezentačné zručnosti, príprava na pitch prezentáciu pred investormi, asertivita, time management a prokrastinácia, biznis etiketa a spoločenské správanie),
  • odborné technické konzultácie (automotive).

Karin Kniez - mentorka InQbKarin Kniez vysvetľuje tvorbu ceny.

Karin Kniez - mentorka InQbKarin prednáša o cene a predaji produktov na jednom z podujatí InQb.

Články od Karin Kniez pre InQb

Strach z odmietnutia pri predaji

Strach z odmietnutia pri predaji

Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!

Čítať viac

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Nedokážeme tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však môžeme strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.

Čítať viac

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

Poslal vám zákazník dopyt? Tu je niekoľko odporúčaní, ako byť úspešný a získať zákazku.

Čítať viac

Newsletter

Začítaj sa do našich noviniek a získaj tipy na inšpiratívne podujatia.

Pridaj sa k nám!
Zadajte správnu emailovú adresu
Už som registrovaný