Ochranné známky
Spotrebitelia si cenia značkové výrobky, ich reputáciu a imidž. To platí aj pre oblasť služieb. Preto by malo byť v záujme podnikateľa prezentovať značkové výrobky a služby a svojej ochrannej známke vytvárať dobré meno.
Spotrebitelia si cenia značkové výrobky, ich reputáciu a imidž. To platí aj pre oblasť služieb. Preto by malo byť v záujme podnikateľa prezentovať značkové výrobky a služby a svojej ochrannej známke vytvárať dobré meno.
Pre firmy má komunikácia cez firemný profil veľký potenciál. Chce to len vytrvalosť a hlavne určitú stratégiu obsahu. Nie každá firma má známy produkt, meno či oboje, že počet nasledovateľov rastie sám od seba.
10
Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!
10
Do systému priemyselnoprávnej ochrany neodmysliteľne patrí aj ochrana vonkajšej úpravy nových produktov. Dizajnom sa chráni estetická stránka výrobku a teda to, čo zákazník vníma ako atraktívne, pôsobivé a originálne.
Začítaj sa do našich noviniek a získaj tipy na inšpiratívne podujatia.
Pridaj sa k nám!