Ako si ochrániť dizajn

Do systému priemyselnoprávnej ochrany neodmysliteľne patrí aj ochrana vonkajšej úpravy nových produktov alebo ich častí spočívajúca v znakoch, ktorými sú najmä línie, obrysy, farby, tvar, štruktúra alebo materiál výrobku, či jeho zdobenia. Dizajnom sa teda chráni estetická stránky výrobku, to čo zákazník vníma ako atraktívne, pôsobivé, originálne a je jedným z hlavných kritérií predajnosti.

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

LinkedIn už dávno nie je len na „hľadanie práce“, má široké využitie pre jednotlivcov a každý ho svojim spôsobom využíva ako vie a chce. Ak sa pozrieme na firmy, v poslednej dobe tu firemná komunikácia naberá na obrátkach. Boj o ľudí vždy bol, je a bude. Firmy si tu môžu veľmi premyslene a cielene budovať svoju značku zamestnávateľa a tiež povedomie o tom, že spoločensky zodpovedné podnikanie im nie je cudzie.

Newsletter

Začítaj sa do našich noviniek a získaj tipy na inšpiratívne podujatia.

Pridaj sa k nám!
Zadajte správnu emailovú adresu
Uz som registrovaný