7 najčastejších chýb pri prieskume trhu

7 najčastejších chýb pri prieskume trhu

Prieskum trhu, ktorý má slúžiť ako podklad pre stratégiu obchodu, marketingu, inovácie alebo zvýšenie lojality zákazníkov, by mal prinášať relevantné informácie, na ktorých sa dá táto stratégia postaviť. Realizácia takéhoto prieskumu trhu má svoje pravidlá a ak sa v priebehu prieskumu podcenia, výsledky môžu byť skreslené alebo zavádzajúce.

Čítať viac

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Každý jeden z nás sa už stretol s určitou formou prieskumu trhu. Prieskumov je vďaka digitalizácii čoraz viac a v spoločnosti začína prevládať názor: „ načo potrebujem prieskum cez agentúru však pár otázok viem vytvoriť aj ja a aj sa spýtať svojich známych.“ Je však takýto postoj správny?

Čítať viac

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Pri existujúcich zákazníkoch je vhodné vytvoriť si databázy zákazníkov, kde budú nielen e-mailové adresy, ale najmä informácie o ich nákupnom správaní a prípadne aj demografii. Rovnako sa dajú využiť rôzne nástroje v on-line prostredí.

Čítať viac

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov I.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov I.

Informácie z prieskumu trhu sú základným pilierom nielen marketingovej ale aj obchodnej stratégie. Vďaka nim vieme produkt alebo službu priniesť tým zákazníkom, ktorí si ho aj kúpia.

Čítať viac

Newsletter

Začítaj sa do našich noviniek a získaj tipy na inšpiratívne podujatia.

Pridaj sa k nám!
Zadajte správnu emailovú adresu
Uz som registrovaný