Obchod, soft skills, odborné technické konzultácie

Vyštudovala som marketingovú komunikáciu na UCM v Trnave. Realizujem rôzne hodnotiace, vzdelávacie a rozvojové aktivity so zameraním (nielen) na automotive biznis. Mám v viac ako 15-ročné lektorské skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a psychológie predaja. Špecializujem sa na aktívny predaj retailovému zákazníkovi. Koučujem predajný a servisný personál, poskytujem poradenstvo pre manažment.

OBLASTI MENTORINGU

  • Obchod: obchodné zručnosti, aktívny predaj, ofenzívne spracovanie trhu a akvizícia, motivácia a odmeňovacie systémy predajného personálu
  • Soft skills: komunikačné zručnosti, prezentačné zručnosti, príprava na pitch prezentáciu pred investormi, asertivita, time management a prokrastinácia, biznis etiketa a spoločenské správanie
  • Odborné technické konzultácie: automotive
Strach z odmietnutia pri predaji

Strach z odmietnutia pri predaji

Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!

Čítať viac

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Vždy môže dôjsť k reklamáciám a my tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však musíme zbytočným stratám pri ich riešení a predovšetkým strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.

Čítať viac

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

Poslal vám zákazník dopyt? Tu je niekoľko odporúčaní, ako byť úspešný a získať zákazku.

Čítať viac