"Princípy profesionálneho predaja" 
 
 


VZHĽADOM NA POČET REGISTROVANÝCH ÚČASTNÍKOV A KAPACITU MIESTNOSTI SME ŽIAĽ MUSELI UZAVRIEŤ REGISTRÁCIU UŽ NA VŠETKY SEMINÁRE!!!!!

ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE

 

Hosť: Ivan Kostolný ( Sales Management )
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (2. posch)
Termín a časový harmonogram: streda 03.02.2016 v čase 14:00 - 16:00 hod. 


Obsah:
→ Čo rozhoduje o úspechu v predaji

→ Ako riadiť predajný rozhovor smerom k objednávke
→ Ako zaujímavo predstaviť seba a svoj tovar
→ Ako hovoriť o cene a jednať o zľave


Zaregistrovať sa je možné iba prostredníctvom

elektronického formulára najneskôr do 2.2.2016 do 12:00 hod.

Prosíme o bezodkladné informovanie v prípade Vašej neúčasti.

Za pochopenie ďakujeme.


Informácie: facebook

Fotogaléria z podujatia

Podujatie je bezplatné.

________________________________________________________________________

 

 " Ako uzatvárať a uzatvoriť objednávku" 

 
Hosť: Ivan Kostolný ( Sales Management )
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (2. posch)
Termín a časový harmonogram: streda 17.02.2016 v čase 14:00 - 16:00 hod. 

Obsah:
→ Ako a kedy požiadať o objednávku
→ Situácia: Chcem sa poradiť
→ Situácia: Premyslím si to


Zaregistrovať sa je možné iba prostredníctvom

 elektronického formulára najneskôr do 16.02.2016 do 12:00 hod.

Prosíme o bezodkladné informovanie v prípade Vašej neúčasti.

Za pochopenie ďakujeme.

 

Informácie: facebook

Podujatie je bezplatné.

________________________________________________________________________

 

 " Ako prekonávať námietky" 

 
Hosť: Ivan Kostolný ( Sales Management )
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (2. posch)
Termín a časový harmonogram: streda 02.03.2016 v čase 14:00 - 16:00 hod. 
 
Obsah:
→ Prečo zákazník namieta
→ Čo povedať a urobiť po námietke
→ Ako predať aj napriek námietkám

 

Zaregistrovať sa je možné iba prostredníctvom 

elektronického formulára najneskôr do 01.03.2016 do 12:00 hod.

Prosíme o bezodkladné informovanie v prípade Vašej neúčasti.

Za pochopenie ďakujeme.

 

Informácie: facebook

Podujatie je bezplatné.

________________________________________________________________________

 

"Ako získať objednávku od nového zákazníka" 

 

Hosť: Ivan Kostolný ( Sales Management )
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (2. posch)
Termín a časový harmonogram: streda 16.03.2016 v čase 14:00 - 16:00 hod. 
 
Obsah:
→ Ako kontaktovať nových potencionálnych zákazníkov
→ Ako si dohovoriť stretnutie
→ Ako prísť a predávať novému zákazníkovi

  

Zaregistrovať sa je možné iba prostredníctvom

 elektronického formulára najneskôr do 15.03.2016 do 12:00 hod.

Prosíme o bezodkladné informovanie v prípade Vašej neúčasti.

Za pochopenie ďakujeme.

 

Informácie: facebook

Podujatie je bezplatné.

_______________________________________________________________________

" Budovanie vzťahu so zákazníkmi "

 

 

 

Hosť: Miroslav Dobšovič (Tatrabanka)
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (2. poschodie)
Termín: 18.5.2016 (streda) v čase 9:00 - 11:00 hod.

 

 

Seminár InQb 23.6.2016

 
Hosť: Martin Inger (PYREN)
Téma: Brand Building na sociálnych sieťach
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (1. poschodie) 
Termín: 23.6.2016 (štvrtok) v čase 14:00 - 16:00 hod.
 
Podujatie je bezplatné :) 
 
Obsah:  

1. Typy sociálnych médií
2. Akú formu reklamy používajú sociálne médiá
3. Aký obsah je relevantný a fungujúci na jednotlivých typoch médií
4. Príklady z praxe

 

Seminár InQb 14.9.2016

 
Hosť: Miroslav Reiter (IT academy)
Téma: Facebook marketing
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava - zasadacia miestnosť č. 1.02 (1. poschodie) 
Termín: 14.9.2016 (streda) v čase 9:00 - 11:00 hod.
 
Podujatie je bezplatné :) 
 
Obsah:  

Máš na starosti firemnú či osobnú fanpage? Rozmýšľaš, ako jú zlepšiť a získať ešte viac fanúšikov a konverzií?

1. Kto je najobľúbenejší športovec, politik či miesto?
2. Aké sú najlepšie značky sveta a aký je najobľúbenejší slovenský alkohol?
3. Kedy prispievať a ako často?
4. Analýza fanpage.
5. Typy príspevkov a inšpirácia.
6. Ako získať ľahko lajky za pár sekúnd?
7. Ako na haterov a komunikáciu?

 

Seminár InQb 26.10.2016

Hosť: Karin Zábranská (Maxwill)

Téma: Autokoučing a sebamotivácia
Termín: 26.10.2016 od 14:00 - 16:00 hod.
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie č. miestnosti 1.02
Registrácia: pomocou elektronického formulára
najneskôr do 26.10.2016 do 12,00 hod.

Podujatie je bezplatné :)


Čo sa naučíš?

         •   Človek je sám sebe najlepším koučom a v určitom momente berie svoj rozvoj systematicky do vlastných rúk a vedome ho začína riadiť. Nastal už aj pre Vás ten správny moment? Kariérny autokoučing je zmysluplným nástrojom na stanovenie tých správnych cieľov a využitie vlastných zdrojov alebo potenciálu. Ideálne je vytvorenie si vlastnej cesty k cieľu tak, aby nám stačila najmä vnútorná motivácia.  

Dozvieš sa:

1. Čo znamená úspech a šťastie v pracovnej sfére?
2. Ktoré silné a slabé stránky majú vplyv na pracovný výkon?
3. Sebamotivácia a prístup, sebavedomie a hodnoty?
4. Ciele a predstavy o "práci snov"?
5. Zdroje, stratégie a prípadné bariéry na ceste k vysnívanej práci?
 
 
 
Hosť: Karin Zábranská (Maxwill)
Téma: Aktívny predaj
Termín: 06.12.2016 od 14:00 - 16:00 hod.
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie č. miestnosti 1.02
Registrácia: pomocou elektronického formulára
najneskôr do 06.12.2016 do 12,00 hod.

Podujatie je bezplatné :)

Kto je náš hosť?
         •   KARIN ZÁBRANSKÁ – Maxwill
Tréner, poradca a kouč pre nadnárodné značky už viac ako 15 rokov.
Bola pri tvorbe predajných procesov koncernu Volkswagen a ich implementácii v podmienkach SR.  Medzi jej klientov patria aj značky ako Mercedes Benz, Audi, Seat alebo McDonalds. Je špecialista na aktívny predaj a dlhodobo zvyšuje predaje svojich klientov o 30%.  Známa je tým, že potenciál vidí aj tam, kde sa ho väčšina neodváži ani hľadať. ;-)
 
Si predajca alebo máš tím, ktorého výkony v predaji chceš zvýšiť? Chceš byť lepší a predávať efektívnejšie?

Príď na seminár "Aktívny predaj" a dozvieš sa tipy a odporúčania z praxe:

         •   Ako dnes predať viac, než si zákazník vypýtal?   
         •   Prečo je dnes navyšovanie predaja nevyhnutnosť?
         •   Ako realizovať správne cross-selling a up-selling?
         •   Čo s tým, ak je cena kúpny motív zákazníka?
         •   Ako realizovať efektívne follow-up a úspešne uzatvoriť každý obchod?
         •   Ako sa motivovať k vyššiemu výkonu v predaji?