Biznis raňajky 10.5.2018

Hosť: Peter Nitschneider, Andrej Benčík (SAP)
Téma: 10 princípov dobrého dizajnu I.
Termín: 10.5.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02
Obsah:
Chceš sa naučiť viac o dizajne, ale nevieš ako? Chceš vedieť rozdiel medzi dizajnom, UI a UX?
Prednáška je pre ľudí, ktorí sa zaujímajú o dizajn a chcú sa naučiť viac, alebo pre tých čo chcú pochopiť akú dôležitú úlohu hrá dizajn v ich pracovnom a súkromnom živote.

Agenda

  • Čo je dizajn
  • História
  • Dizajn vs Umenie
  • Hnutie Bauhaus
  • Princípy Dizajnu – Dieter Rams
  • UX v SAPe
  • Otázky a odpovede

Fotogaléria z podujatia

Biznis raňajky 12.4.2018

Hosť: Michal Král (Pricemania)
Téma: Najčastejšie chyby pri budovaní online firmy
Termín: 12.4.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02
Obsah:
On-line priestor na jednej strane poskytuje prakticky neobmedzené možnosti pre podnikanie, zároveň je však vaša konkurencia na "jeden klik" od vás. Michal vybudoval od nuly vyhľadávací portál www.pricemania.sk, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne a pracuje pre všetky najväčšie e-shopy na trhu (Alza.sk, Mall.sk, Hej.sk, Martinus.sk, Notino.sk atď.). Michal vo svojej prednáške zosumarizuje, ktoré oblasti sú kľúčové, aby ste zvýšili pravdepodobnosť úspechu pri on-line podnikaní a ktorým chybám sa naopak treba vyvarovať. Príďte načerpať inšpiráciu a skonzultujte vaše biznis nápady so skúseným odborníkom na on-line biznis.

Fotogaléria z podujatia

Biznis raňajky 8.3.2018

Hostia: Richard Panek, Tomáš Nagy, Cyril Chovanec, Matúš Michalička (Ernst&Young)
Téma: Životný cyklus technologickej spoločnosti a dane - čo nepodceniť z pohľadu daní
Termín: 8.3.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02
Obsah:
 
1) Startup fáza
    • akú právnu formu podnikania zvoliť?
    • registrovať sa pre účely DPH?
    • chvíľu to trvá kým začnem zarábať a preto som v strate: aký je rozdiel medzi účtovnou a daňovou stratou a aké využitie majú daňové straty?
 
2) Rast
    • nestíham už všetko riešiť sám a preto potrebujem nových ľudí: full / part time zamestnávanie vs. živnostníci / jedno- osobové „sro-čky
    • ponúka štát nejaké daňové výhody pre inovatívnych podnikateľov ako som ja?
    • potrebujem peniaze na ďalší rast: možnosti vstupu investora a ich daňové konzekvencie
 
3) Medzinárodná expanzia
    • čo musím riešiť z daňového pohľadu keď predávam produkty zo Slovenska do zahraničia?
    • robia pre mňa zahraniční kamoši z Erasmu alebo mám obchodného zástupcu v zahraničí: znamená to, že tam mám platiť daň?
    • chcem sa usadiť v Silicon Valley aby som bol bližšie zákazníkom: je rozdiel keď si tam založím novú americkú spoločnosť alebo pobočku slovenskej spoločnosti?
 
4) Exit
    • prečo väčšinou podnikatelia držia firmy cez holdingové spoločnosti a kedy by som mal začať rozmýšľať nad svojou „štruktúrou“? 
    • zaujal som IT gigantov, ktorý chcú odo mňa môj biznis odkúpiť: znamená to, že zisk z predaja zdaním?

Biznis raňajky 8.2.2018

Hosť: Simona Kubán (EnterCompany)
Téma: Zásady kvalitného webu
Termín: 8.2.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02
Obsah:
  • najčastejšie chyby pri tvorbe štruktúry webu
  • riešenia pre e-shopy
  • tvorba obsahu na web
  • výber vhodného CMS-ka
  • best practices

Fotogaléria z podujatia

Biznis raňajky 11.1.2018

Hosť: Anna Augustínová (marketing manažér - IPD)
Téma: Online trendy v roku 2018
Termín: 11.1.2018 od 9:00 - 11:00 hod. 
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, 831 02 Bratislava - 1. poschodie. č. miestnosti 1.02
Obsah:
Krátke zhrnutie nástrojov a kanálov, ktoré sa najčastejšie používali v roku 2017
(Povieme si, ktoré ustupujú do úzadia a ktoré majú potenciál na rok 2018)
Trendy na rok 2018 a ku každému si uvedieme príklady:
  • Hľadajte konverzie na Google a Facebooku
  • Instagram
  • Čo so stále používanejším AdBlockom?
  • Video formát
  • Virtuálna realita a augmentívna realita v marketingu
  • Content marketing
  • Personalizácia
  • Natívna reklama
  • Influenceri
  • Referencie a zákaznícky servis
  • Omnichannel
  • Mikromoments
  • Nofilter community

Nakoniec si povieme o najpoužívanejších nástrojoch v digitálnom marketingu