Andrišin Peter

 
Venuje sa  nastavovaniu a optimalizácií finančných a administratívnych  procesov (back-office: HR, financie, logistika ...), zakladaniu a rozvoju firiem (business development), finančnému riadeniu firiem (controlling), výberu a motivácií ľudí (leadership).
 
„Pôsobím vo firme DOZEN, ktorá sa venuje nastavovaniu a optimalizácii interných procesov malých a stredných firiem a bezproblémovej generačnej výmene v rodinných firmách. Okrem tejto firmy som na Slovensku zakladal Sony, Nike a DSSI (nábor zamestnancov a ich motivácia, nastavovanie finančných a administratívnych procesov), transformoval som Slovenskú poštu š.p. na štátnu akciovú spoločnosť (včítane zmeny organizácie práce, implementácie účtovného programu SAP, a preceneniu majetku napr. 1500 nehnuteľností počas 4 mesiacov) a optimalizoval finančné a nákupné procesy v spoločnostiach Accenture a Kone (zvyšovanie výnosov, efektivity práce, spokojnosti zamestnancov aj klientov, optimálne využívanie zdrojov).“

OBLASTI MENTORINGU

    Vytvorenie a rozvoj start-up firmy – všetko, čo je nutné vedieť pred, počas aj po založení firmy: legislatívny rámec, smernice, ako nastaviť procesy a ako ich kontrolovať, ako strategicky myslieť, ako neskončiť do 2 rokov po začatí (čo končí 80% nových podnikov)
    Manažment firmy – výber, riadenie a motivácia vlastná aj kolegov, finančné riadenie a plánovanie, riadenie rizík, prevencia proti neplatičom, ...   
    Financie v podnikaní – finančná gramotnosť, vhodné finančné plánovanie, kontrola a riadenie, ako nastaviť štatutárne a manažérske účtovníctvo tak, aby bolo podporou biznisu a nie jeho brzdou, ako a kde získať vhodné (dlhodobé) zdroje, ako si urobiť z peňazí svojich priateľov, nie cieľ   
    Obchod – správna kalkulácia predajných cien, optimalizácia nákupných cien, nové metódy zvyšovania predaja
    Personalistika – ako vybrať správnych ľudí na správne miesta,  správne nastavenie pracovných  pozícií, správny zdroj kandidátov, správne motivačné ohodnotenie zamestnancov,  motivácia zamestnancov, rozvoj zamestnancov a ich udržanie vo firme   
    Soft skills –prezentačné zručnosti, logické a strategické myslenie, komunikácia