Júlové podujatia v InQb

Júlové podujatia v InQb

Pridané: 14.08.2017 Autor: Miroslava Krasňanová

Počas júla sme v našom inkubátore zorganizovali dve zaujímavé podujatia, ktoré mali aj napriek prázdninám a dovolenkám hojnú účasť. Biznis raňajky boli venované hromadným e-mailom a seminár práci s Google AdWords.

Ako robiť efektívne SEO a PPC - Biznis raňajky

Ako robiť efektívne SEO a PPC - Biznis raňajky

Pridané: 29.06.2017 Autor: Miroslava Krasňanová

Naše tradičné Biznis raňajky patrili v júni téme “Ako robiť efektívne SEO a PPC“, o ktorej nám prišla porozprávať Simona Kubán z online agentúry EnterCompany, ktorá je certifikovaným Google Partnerom a patrí do vybraných 10% agentúr v ČR a SR.

3 tipy ako robiť podujatia, ktoré ľudia ocenia

3 tipy ako robiť podujatia, ktoré ľudia ocenia

Pridané: 01.06.2017 Autor: Lenka Bednárová

V našom inkubátore už niekoľko rokov organizujeme pravidelné eventy, ktoré majú pomáhať budúcim a začínajúcim podnikateľom zorientovať sa v témach súvisiacich s podnikaním. Tu sú 3 tipy, ktoré podľa nás robia naše podujatia zaujímavé pre účastníkov

7 najčastejších chýb pri prieskume trhu

7 najčastejších chýb pri prieskume trhu

Pridané: 02.05.2017 Autor: Mária Boťanská

Prieskum trhu, ktorý má slúžiť ako podklad pre stratégiu obchodu, marketingu, inovácie alebo zvýšenie lojality zákazníkov, by mal prinášať relevantné informácie, na ktorých sa dá táto stratégia postaviť. Realizácia takéhoto prieskumu trhu má svoje pravidlá a ak sa v priebehu prieskumu podcenia, výsledky môžu byť skreslené alebo zavádzajúce.

Ochranné známky

Ochranné známky

Pridané: 28.03.2017 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Spotrebitelia si cenia značkové výrobky, ich reputáciu, imidž a očakávajú vysokú kvalitu od takýchto produktov. To platí aj pre oblasť služieb. Preto by malo byť v záujme podnikateľa prezentovať značkové výrobky a služby a svojej ochrannej známke vytvárať dobré meno.

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Pridané: 23.02.2017 Autor: Mária Boťanská

Každý jeden z nás sa už stretol s určitou formou prieskumu trhu. Prieskumov je vďaka digitalizácii čoraz viac a v spoločnosti začína prevládať názor: „ načo potrebujem prieskum cez agentúru však pár otázok viem vytvoriť aj ja a aj sa spýtať svojich známych.“ Je však takýto postoj správny?

Ako získať followerov na firemný profil na LinkedIn?

Ako získať followerov na firemný profil na LinkedIn?

Pridané: 21.11.2016 Autor: Dalibor Slávik

Pre firmy má komunikácia cez firemný profil veľký potenciál, chce to len vytrvalosť a hlavne určitú stratégiu čo tam vôbec robiť. Nie každá firma má známy produkt (napr. adidas), alebo meno (napr. Martinus) či oboje (napr. ESET), že počet nasledovateľov rastie sám od seba.

Strach z odmietnutia pri predaji

Strach z odmietnutia pri predaji

Pridané: 14.11.2016 Autor: Karin Zábranská

Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!

Ako si ochrániť dizajn

Ako si ochrániť dizajn

Pridané: 07.11.2016 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Do systému priemyselnoprávnej ochrany neodmysliteľne patrí aj ochrana vonkajšej úpravy nových produktov alebo ich častí spočívajúca v znakoch, ktorými sú najmä línie, obrysy, farby, tvar, štruktúra alebo materiál výrobku, či jeho zdobenia. Dizajnom sa teda chráni estetická stránky výrobku, to čo zákazník vníma ako atraktívne, pôsobivé, originálne a je jedným z hlavných kritérií predajnosti.

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Pridané: 31.10.2016 Autor: Dalibor Slávik

LinkedIn už dávno nie je len na „hľadanie práce“, má široké využitie pre jednotlivcov a každý ho svojim spôsobom využíva ako vie a chce. Ak sa pozrieme na firmy, v poslednej dobe tu firemná komunikácia naberá na obrátkach. Boj o ľudí vždy bol, je a bude. Firmy si tu môžu veľmi premyslene a cielene budovať svoju značku zamestnávateľa a tiež povedomie o tom, že spoločensky zodpovedné podnikanie im nie je cudzie.

< 1 2 3 4 >

Zobraziť článkov