Júlové podujatia v InQb

Kategória: Zo zákulisia InQb | Pridané: 14. 08. 2017 | Autor: Miroslava Krasňanová

Júlové podujatia v InQb

Počas júla sme v našom inkubátore zorganizovali dve zaujímavé podujatia, ktoré mali aj napriek prázdninám a dovolenkám hojnú účasť.

Biznis raňajky 13.7.2017
Ako ne/posielať hromadné maily (Vojtech Kubek)

Tradičné biznis raňajky sa konali vo štvrtok 13. júla a boli venované téme Ako ne/posielať hromadné maily? Témou nás previedol Vojtech Kubek z firmy GuestCloud, ktorá je mimochodom našou inkubovanou firmou. :)

Vojto postupne v prednáške vysvetlil základné okruhy tém a zodpovedal aj zaujímavé otázky z publika. Prvou témou bola tvorba e-mailov a následne sme si rozdelili e-maily podľa typu. Zásadnou témou bol aj predmet e-mailu a Vojto dal aj viacero užitočných tipov pri jeho tvorbe. Vyvrátil mýtus o takzvaných čarovných formulách, čo funguje je personalizácia, výstižnosť a netreba zabúdať ani na testovanie a segmentáciu prijímateľov.

Diskutovanou otázkou, nielen v našej prednáškovej miestnosti, boli a sú obrázky v e-mailoch. Často sa stretávame s blokovaním obrázkov v e-mailoch a práve preto musí mať e-mail pointu aj bez obrázkov, radil Vojto. Taktiež odporučil nedávať dôležité texty do obrázkov a pridal ďalšie cenné rady, ako napríklad pravidelne sa starať o svoj zoznam príjemcov a vyvrátil aj mnohé mýty. Jedným z nich bol mýtus “Ak email nebol otvorený je to ako keby ste ho ani neposlali”.

Zaujímavosťou týchto biznis raňajok bola aj prvá event spolupráca so supporťákmi z mladej a inovatívnej firmy Sli.do, ktorej appka sa sústredí na interakciu medzi publikom a speakrom. Použitie Sli.do malo pozitívny ohlas u účastníkov aj u prednášajúceho. Účastníci prednášky sa mohli pýtať otázky prostredníctvom svojich mobilných telefónov alebo tabletov a zaujímavé otázky na publikum si pripravil aj prednášajúci Vojto Kubek.

Z anketových otázok sme zistili, že najčastejšie používaným mailovým klientom medzi návštevníkmi podujatia je Outlook. Tento nástroj využíva až 42% a druhým najpoužívanejším bol Gmail s podielom 33%. Zaujímavé odpovede priniesla aj otázka ako prítomní posielajú hromadné e-maily. Až 62% respondentov využíva rozosielanie cez skrytú kópiu a 42% cez newsletter službu ako napríklad Mailchimp a podobne (pozn. respondenti mohli uviesť viac ako jednu odpoveď). 

V spätnej väzbe, ktorá prebehla prostredníctvom interaktívneho dotazníka na platforme Sli.do,  zúčastnení ocenili najmä profesionalitu, podrobné informácie a ochotu prednášajúceho vysvetliť veci „po lopate“. 

Seminár 25.7.2017 - Google AdWords 3 (Miroslav Reiter)

Druhým podujatím mesiaca júl bol seminár venovaný téme Google AdWords, ktorý bol už tretím pokračovaním prednášok o používaní tohto Google nástroja pre správu platených reklám. Seminár odborne viedol Miroslav Reiter z IT Academy

Na seminár si účastníci priniesli aj svoje notebooky, takže si krok za krokom mohli vyskúšať a aplikovať prednášané postupy a navyše im v prípade potreby pán Reiter ochotne pomáhal, čo ocenili v pozitívnej spätnej väzbe. Okrem toho vyzdvihli profesionalitu a odbornosť prednášajúceho a zaujímavé tipy a rady, ktoré počas prednášky poskytol.

Ďalšie pripravované podujatia nájdete na našom webe. Tešíme sa na vašu účasť. A nezabudnite, všetky naše podujatia sú bezplatné! :)

Fotogaléria k článku

Fotografia k článku Fotografia k článku Fotografia k článku