3 tipy ako robiť podujatia, ktoré ľudia ocenia

Kategória: Zo zákulisia InQb | Pridané: 01. 06. 2017 | Autor: Lenka Bednárová

3 tipy ako robiť podujatia, ktoré ľudia ocenia

V našom inkubátore už niekoľko rokov organizujeme pravidelné eventy, ktoré majú pomáhať budúcim a začínajúcim podnikateľom zorientovať sa v témach súvisiacich s podnikaním, najmä v oblasti manažmentu, marketingu, financií, právnych otázok alebo soft skills, ako sú prezentačné a komunikačné zručnosti.

Na základe mnohých skúseností pri príprave týchto podujatí sme zistili, že ľudia najviac oceňujú podujatia, pri ktorých sa držíme našich 3 hlavných zásad:

  1. Osobný prístup – snažíme sa, aby sa ľudia cítili dobre nielen priamo na našich podujatiach, ale už aj počas ich príprav. To sa týka osobnej komunikácie s účastníkmi už od registrácie. Sme radi, ak sú účastníci našich podujatí aktívni a radi zodpovieme akékoľvek ich otázky. Na našich podujatiach s láskou pripravujeme občerstvenie, ktoré nám často pomáhajú zabezpečiť aj naši partneri a snažíme sa, aby atmosféra v našich priestoroch bola príjemná pre všetkých účastníkov. Jedným z formátov podujatí, ktoré organizujeme, sú aj biznis raňajky. Na nich si účastníci môžu pravidelne pochutnať na domácich koláčikoch, ktoré pečieme s kolegynkami :)
  2. Kvalitný obsah je alfa a omega – preto je naša priorita, aby na našich podujatiach prednášky pripravovali ľudia z praxe, ktorí majú dostatok skúseností s témami, ktorým sa venujú vo svojej práci už nejaké obdobie. Vyberáme si väčšinou odborníkov, ktorí si uvedomujú potrebu odovzdať svoje vedomosti a skúsenosti ďalej a ktorí radi pomáhajú začínajúcim podnikateľom, pretože si ešte sami spomínajú, ako začínali a že by sa im v tom období podobné rady zišli. Často sa z nich stávajú naši partneri, s ktorými spolupracujeme dlhodobo a sme veľmi radi, že sme mali možnosť spoznať takýchto ľudí, ktorí sú na rovnakej vlne ako my.
  3. Získavanie spätnej väzby – je to jeden z najdôležitejších krokov, ktorý nevynechávame ani pri jednom podujatí. Je pre nás veľmi dôležité, aby sme získali cenné informácie, najmä o tom, ako sú účastníci podujatí spokojní s prednášajúcimi hosťami, s obsahom prezentácií a pod., aby sme vedeli zdokonaľovať naše podujatia do budúcnosti. Na základe spätnej väzby vyberáme aj témy ďalších podujatí, o ktoré je najväčší záujem a ktoré pomôžu podnikateľom zorientovať sa v otázkach, ktoré ich trápia.

Myslím, že si môžeme dovoliť povedať, že sa nám to úspešne darí, o čom svedčí aj to, že ľudia sa k nám vracajú radi a pravidelne, pričom šíria informácie o našich podujatiach ďalej a volajú k nám aj svojich kamarátov a známych. To je pre nás tá najkrajšia odmena za našu snahu, za čo ďakujeme :) 

3 tipy ako robiť podujatia, ktoré ľudia ocenia Lenka Bednárová
Lenka Bednárová pracuje v Univerzitnom technologickom inkubátore STU - InQb od roku 2007. Inkubátor vedie od roku 2010. Vyštudovala Marketingový a obchodný manažment na Obchodnej fakulte EU v Bratislave. Zobraziť profil