Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Kategória: Manažment, marketing a obchod | Pridané: 31. 10. 2016 | Autor: Dalibor Slávik

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Každý tých „poslucháčov“ má hneď niekoľko. LinkedIn už dávno nie je len na „hľadanie práce“, má široké využitie pre jednotlivcov a každý ho svojim spôsobom využíva ako vie a chce. Ak sa pozrieme na firmy, v poslednej dobe tu firemná komunikácia naberá na obrátkach. Boj o ľudí vždy bol, je a bude. Firmy si tu môžu veľmi premyslene a cielene budovať svoju značku zamestnávateľa a tiež povedomie o tom, že spoločensky zodpovedné podnikanie im nie je cudzie.

Komunikácia môže byť trvácnejšia, alebo kratšia, môže mať väčší, alebo menší „zásah“.

Stručne by som moje vnímanie „komunikácie na LinkedIn“ zhrnul nasledovne:

  • krátkodobá v podobe statusu, alebo linku s odkazom na zaujímavý článok zaniká relatívne skoro. Vidia ju len vaše kontakty a pokiaľ sa neudeje žiadna akcia (a nedostane sa do priestoru), už zajtra môže byť súčasťou histórie.
  • Tá, ktorá je trvácnejšia, je práve v podobe „postov/blogov“, ako je tento. LinkedIn umožnil väčšine užívateľov podľa určitého kľúča sa stať aktívnym „publisherom“ vlastného obsahu. Ak je obsah „postov“ zaujímavý, pritiahne akciu, môže byť zdieľaný ďalej. Zaujímavý pri postoch je fakt, že ich odberateľom môže byť aj človek, s ktorým nie ste v priamom spojení a bude váš osobný „follower“. Za dôležité považujem, že práve „posty“ sú trvácne a stávajú sa súčasťou vášho osobného profilu.
  • Firemná komunikácia zasiahne "followerov", ktorými môžu byť nielen zamestnanci, ale ktokoľvek, koho firma ako taká zaujíma. Stačí sa stať „followerom“. Firemná komunikácia však musí byť zaujímavá, nestačí len uverejniť voľnú pracovnú pozíciu. Musí volať do akcie!
  • Komunikácia v skupinách, ktoré majú veľa členov, má rovnako dobrý zásah. Rovnako aj tu, musí mať obsahovú hodnotu, aby sa o vás a vašej komunikácii dozvedelo čo najviac ľudí.
Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn? Dalibor Slávik
Profesionálne sa venujem hľadaniu talentov v spoločnosti SLAVIK & STELL, s.r.o. Popri mozgolovení sa venujem profesionálnemu školeniu využívania sociálnej siete LinkedIn, ktorú používam od roku 2005 či už z pozície konzultanta, alebo firmy a jej prezentácie na sieti LinkedIn. Zobraziť profil