Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Pridané: 24.10.2016 Autor: Karin Zábranská

Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Vždy môže dôjsť k reklamáciám a my tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však musíme zbytočným stratám pri ich riešení a predovšetkým strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Pridané: 17.10.2016 Autor: Martina Hatňanková

Podnikateľské prostredie od roku 2017 obohatí nová právna forma. Jednoduchá spoločnosť na akcie v sebe spája prvky eseročky a akciovej spoločnosti a primárne má uľahčiť fungovanie startupov. Aká bude prax?

3 najčastejšie chyby v predaji

3 najčastejšie chyby v predaji

Pridané: 10.10.2016 Autor: Ivan Kostolný

Predajca by mal vnímať zákazníkove výroky a reakcie presne a nie si domýšľať. Mnoho predajcov opakuje rovnaké chyby v predaji.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Pridané: 03.10.2016 Autor: Mária Boťanská

Pri existujúcich zákazníkoch je vhodné vytvoriť si databázy zákazníkov, kde budú nielen e-mailové adresy, ale najmä informácie o ich nákupnom správaní a prípadne aj demografii. Rovnako sa dajú využiť rôzne nástroje v on-line prostredí.

Medzinárodná ochrana technických riešení

Medzinárodná ochrana technických riešení

Pridané: 26.09.2016 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Patent/úžitkový vzor platí vždy len na území tej krajiny, ktorá predmetnému technickému riešeniu takúto ochranu poskytla. Podnikateľskému subjektu preto odporúčame, aby si riešenie chránil v tých krajinách, kde má obchodné, resp. výrobné záujmy.

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

Pridané: 19.09.2016 Autor: Karin Zábranská

Poslal vám zákazník dopyt? Tu je niekoľko odporúčaní, ako byť úspešný a získať zákazku.

Ako získať predajcov, ktorí vedia a chcú predávať

Ako získať predajcov, ktorí vedia a chcú predávať

Pridané: 12.09.2016 Autor: Ivan Kostolný

Každý šéf predajného tímu chce mať predajcov, ktorí chcú a vedia predávať. Získať takýchto predajcov začína správnym výberom, pokračuje dostatočnou kvalifikáciou a šikovným riadením.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov I.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov I.

Pridané: 05.09.2016 Autor: Mária Boťanská

Informácie z prieskumu trhu sú základným pilierom nielen marketingovej ale aj obchodnej stratégie. Vďaka nim vieme produkt alebo službu priniesť tým zákazníkom, ktorí si ho aj kúpia.

Outdoorový program dobre poslúži na utužovanie tímu

Outdoorový program dobre poslúži na utužovanie tímu

Pridané: 10.08.2016 Autor: Branislav Andreanský

Pred pár rokmi som ako outdoorový inštruktor vláčil ľudí do lesa a naháňal ich s pneumatikou od traktora do kopca a z kopca, lozili sme po lanových prekážkach a behali po lúkach za písmenkami Scrable.

Finančný manažment by mal byť súčasťou každého podnikania

Finančný manažment by mal byť súčasťou každého podnikania

Pridané: 04.08.2016 Autor: Peter Andrišin

„O peniaze (nielen v podnikaní) ide až v prvom rade.“ Podnikanie sa definuje ako sústavná opakovaná činnosť za účelom dosahovania zisku, ktorý sa meria peniazmi. Každá činnosť podniku je spojená s peniazmi (založenie, prevádzka, ukončenie podnikania).

< 1 2 3 4 >

Zobraziť článkov