Ochranné známky

Ochranné známky

Pridané: 28.03.2017 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Spotrebitelia si cenia značkové výrobky, ich reputáciu, imidž a očakávajú vysokú kvalitu od takýchto produktov. To platí aj pre oblasť služieb. Preto by malo byť v záujme podnikateľa prezentovať značkové výrobky a služby a svojej ochrannej známke vytvárať dobré meno.

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Na čo si dať pozor pri prieskume trhu?

Pridané: 23.02.2017 Autor: Mária Boťanská

Každý jeden z nás sa už stretol s určitou formou prieskumu trhu. Prieskumov je vďaka digitalizácii čoraz viac a v spoločnosti začína prevládať názor: „ načo potrebujem prieskum cez agentúru však pár otázok viem vytvoriť aj ja a aj sa spýtať svojich známych.“ Je však takýto postoj správny?

Ako získať followerov na firemný profil na LinkedIn?

Ako získať followerov na firemný profil na LinkedIn?

Pridané: 21.11.2016 Autor: Dalibor Slávik

Pre firmy má komunikácia cez firemný profil veľký potenciál, chce to len vytrvalosť a hlavne určitú stratégiu čo tam vôbec robiť. Nie každá firma má známy produkt (napr. adidas), alebo meno (napr. Martinus) či oboje (napr. ESET), že počet nasledovateľov rastie sám od seba.

Strach z odmietnutia pri predaji

Strach z odmietnutia pri predaji

Pridané: 14.11.2016 Autor: Karin Zábranská

Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!

Ako si ochrániť dizajn

Ako si ochrániť dizajn

Pridané: 07.11.2016 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Do systému priemyselnoprávnej ochrany neodmysliteľne patrí aj ochrana vonkajšej úpravy nových produktov alebo ich častí spočívajúca v znakoch, ktorými sú najmä línie, obrysy, farby, tvar, štruktúra alebo materiál výrobku, či jeho zdobenia. Dizajnom sa teda chráni estetická stránky výrobku, to čo zákazník vníma ako atraktívne, pôsobivé, originálne a je jedným z hlavných kritérií predajnosti.

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Pridané: 31.10.2016 Autor: Dalibor Slávik

LinkedIn už dávno nie je len na „hľadanie práce“, má široké využitie pre jednotlivcov a každý ho svojim spôsobom využíva ako vie a chce. Ak sa pozrieme na firmy, v poslednej dobe tu firemná komunikácia naberá na obrátkach. Boj o ľudí vždy bol, je a bude. Firmy si tu môžu veľmi premyslene a cielene budovať svoju značku zamestnávateľa a tiež povedomie o tom, že spoločensky zodpovedné podnikanie im nie je cudzie.

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Pridané: 24.10.2016 Autor: Karin Zábranská

Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Vždy môže dôjsť k reklamáciám a my tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však musíme zbytočným stratám pri ich riešení a predovšetkým strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Pridané: 17.10.2016 Autor: Martina Hatňanková

Podnikateľské prostredie od roku 2017 obohatí nová právna forma. Jednoduchá spoločnosť na akcie v sebe spája prvky eseročky a akciovej spoločnosti a primárne má uľahčiť fungovanie startupov. Aká bude prax?

3 najčastejšie chyby v predaji

3 najčastejšie chyby v predaji

Pridané: 10.10.2016 Autor: Ivan Kostolný

Predajca by mal vnímať zákazníkove výroky a reakcie presne a nie si domýšľať. Mnoho predajcov opakuje rovnaké chyby v predaji.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Pridané: 03.10.2016 Autor: Mária Boťanská

Pri existujúcich zákazníkoch je vhodné vytvoriť si databázy zákazníkov, kde budú nielen e-mailové adresy, ale najmä informácie o ich nákupnom správaní a prípadne aj demografii. Rovnako sa dajú využiť rôzne nástroje v on-line prostredí.

< 1 2 3 >

Zobraziť článkov