Strach z odmietnutia pri predaji

Strach z odmietnutia pri predaji

Pridané: 14.11.2016 Autor: Karin Zábranská

Chcete zvýšiť čísla predaja? Zavolajte väčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov!

Ako si ochrániť dizajn

Ako si ochrániť dizajn

Pridané: 07.11.2016 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Do systému priemyselnoprávnej ochrany neodmysliteľne patrí aj ochrana vonkajšej úpravy nových produktov alebo ich častí spočívajúca v znakoch, ktorými sú najmä línie, obrysy, farby, tvar, štruktúra alebo materiál výrobku, či jeho zdobenia. Dizajnom sa teda chráni estetická stránky výrobku, to čo zákazník vníma ako atraktívne, pôsobivé, originálne a je jedným z hlavných kritérií predajnosti.

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Viete, koľko máte kategórií vášho publika na LinkedIn?

Pridané: 31.10.2016 Autor: Dalibor Slávik

LinkedIn už dávno nie je len na „hľadanie práce“, má široké využitie pre jednotlivcov a každý ho svojim spôsobom využíva ako vie a chce. Ak sa pozrieme na firmy, v poslednej dobe tu firemná komunikácia naberá na obrátkach. Boj o ľudí vždy bol, je a bude. Firmy si tu môžu veľmi premyslene a cielene budovať svoju značku zamestnávateľa a tiež povedomie o tom, že spoločensky zodpovedné podnikanie im nie je cudzie.

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Ako vybaviť reklamáciu a nestratiť zákazníka?

Pridané: 24.10.2016 Autor: Karin Zábranská

Spokojnosť a dôvera zákazníkov je kedykoľvek ohrozená. Vždy môže dôjsť k reklamáciám a my tomu nemôžeme zabrániť. Zabrániť však musíme zbytočným stratám pri ich riešení a predovšetkým strate zákazníkov kvôli nezvládnutému reklamačnému procesu.

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Od 1. januára si startup založíte aj s 1 eurom

Pridané: 17.10.2016 Autor: Martina Hatňanková

Podnikateľské prostredie od roku 2017 obohatí nová právna forma. Jednoduchá spoločnosť na akcie v sebe spája prvky eseročky a akciovej spoločnosti a primárne má uľahčiť fungovanie startupov. Aká bude prax?

3 najčastejšie chyby v predaji

3 najčastejšie chyby v predaji

Pridané: 10.10.2016 Autor: Ivan Kostolný

Predajca by mal vnímať zákazníkove výroky a reakcie presne a nie si domýšľať. Mnoho predajcov opakuje rovnaké chyby v predaji.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Ako efektívne osloviť správne cieľové skupiny zákazníkov II.

Pridané: 03.10.2016 Autor: Mária Boťanská

Pri existujúcich zákazníkoch je vhodné vytvoriť si databázy zákazníkov, kde budú nielen e-mailové adresy, ale najmä informácie o ich nákupnom správaní a prípadne aj demografii. Rovnako sa dajú využiť rôzne nástroje v on-line prostredí.

Medzinárodná ochrana technických riešení

Medzinárodná ochrana technických riešení

Pridané: 26.09.2016 Autor: Úrad priemyselného vlastníctva SR

Patent/úžitkový vzor platí vždy len na území tej krajiny, ktorá predmetnému technickému riešeniu takúto ochranu poskytla. Podnikateľskému subjektu preto odporúčame, aby si riešenie chránil v tých krajinách, kde má obchodné, resp. výrobné záujmy.

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

5 tipov ako reagovať na dopyt a získať zákazku

Pridané: 19.09.2016 Autor: Karin Zábranská

Poslal vám zákazník dopyt? Tu je niekoľko odporúčaní, ako byť úspešný a získať zákazku.

Ako získať predajcov, ktorí vedia a chcú predávať

Ako získať predajcov, ktorí vedia a chcú predávať

Pridané: 12.09.2016 Autor: Ivan Kostolný

Každý šéf predajného tímu chce mať predajcov, ktorí chcú a vedia predávať. Získať takýchto predajcov začína správnym výberom, pokračuje dostatočnou kvalifikáciou a šikovným riadením.

< 1 2 3 4 >

Zobraziť článkov